måndag 24 januari 2011

Plasmasåpan del ??

Var ju där idag klockan 10.00. För att få testresultaten, göra läkarundersökning och förhoppningsvis lämna plasma. Men si det gick inte! Alla prov var bra utom järn. Man ska ha 12,5 jag hade 12,4. Efter en vecka kan man ta nytt prov, men det är först imorgon....så surt när det fattas 0,1...

Imorgon jobbar jag dock, sen är det U23 match, så jag gör ett nytt försök först på fredag. Fick med mig en lista på vad som är bra att äta, helt vanliga saker som ris, dinkel, råg, cashewnötter (och den del annat som jag inte äter!). Dåligt är att dricka kaffe,tee, rödvin, cola och mjölk). Jag gissar ju att mitt problem ligger i colan. Jag dricker minst 1 liter om dagen, oftast mer. Så no more cola från idag.

Få se vad jag hittar på resten av min sista semesterdag. Tränat har Werder gjort kl 10.00 så det kan jag inte gå och se på. Vädret är ruggigt och grått. Men fick tidningar från Sverige idag så jag roar mig nog med det till att börja med i alla fall.

Inga kommentarer: