måndag 31 januari 2011

Lite planer

Så nu ligger tvätten i maskinen (ska hämta efter detta inlägg), jag har handlat, städat och ätit lunch.

Werder tränar 15.00 så jag tar en sväng förbi där.

Har kollat lite på flyg till Sverige. Är ju i Hamburg 16-17 mars och ser en musikal. Vill jag inte byta flyg och krångla måste jag flyga från Hamburg, och tänkte därför utnyttja att jag redan är där och flyga till Arlanda 17 mars och sen tillbaka på söndagen 20 mars. Kommer hem sent den 20:e men jag kanske kan tjata till mig en ledig dag den 21:a och om inte får jag väl offra mig :). Har inte bokat ännu, men nog borde det väl vara hyfsat vädersäkert att kunna flyga och åka tåg i slutet på mars?! Annars har jag också en vecka ledigt i april, frågan är om jag ska vänta tills dess eller inte.

Inga kommentarer: