torsdag 27 januari 2011

Solig men kallt

Stannade därför inte och såg hela träningen. De var uppdelade, B-elvan hade egna övningar, mest tvåmål och kortpassningar. Startelvan tränade hörnor och frisparkar. Efter 45 min frös jag och åkte hem. Problemet är ju att jag blir varm och svettig när jag cyklar, sen börjar man frysa efter ett tag. Måste verkligen fundera på hur jag ska klä mig på lördag, när jag måste åka till matchen direkt från jobbet. Se till att cykla så lättklädd jag kan och ha med mig en extra fleecejacka eller så tror jag blir bra.

Är ledig imorgon, ska till CSL Plasma och göra ett blodprov och förhoppningsvis få lämna plasma också. Har ätit persilja och casewnötter två dar i rad nu och inte druckit en droppe cola. Så jag hoppas järnvärdet är bra imorgon.

Har fått mitt schema nu med. Februari blir tufft. Först 8 pass på raken, sen bara 6 dagar ledigt totalt och ca 25 timmar mer än jag ska jobba (vilket är 4 dagar ledigt till egentligen) men jaja så länge de betalar så...;).

Inga kommentarer: