tisdag 4 januari 2011

Värmeplåster

Idag hade jag tid för vaccinationsspruta nr 2. Eftersom det är nästan nere på stan, gick jag ner dit efteråt. Och nu hade de värmeplåster. Bara för att jag inte hade så mycket pengar på mig. Här måste man ta ut pengar i rätt bank, annars kostar det 50 spänn. Men jag köpte 20 st. Jag är ledig på fredag, åker in då igen och tar ut pengar före. Jag hoppas de har kvar även på fredag. Men nu verkar det ju som om det kommer in igen.

Werder landade igår kväll 21.33 på flygplatsen i Antayla, med hade de den nya svenska forwarden. Han lär ju inte få problem med språket i alla fall, jag menar om han inte kan tyska. Det finns redan 3 andra spelare i Werder som har rötterna i Bosnien, även om bara en räknas som bosnier. De tre är Marko Marin (tysk), Said Huseijnovic, Marko Arnautovic österrikare). Så om inte annat kan de ju prata bosniska med varandra...

Med till Turkiet är:
Wiese, Mielitz, Wiedwald, Düker - Pasanen, Borowski, Arnautovic, Fritz, Avdic, Marin, Hunt, Prödl, Silvestre, Husejinovic, Kroos, Wagner, Jensen, Frings, Pizarro, Mertesacker, Thy, Trinks, Balogun, Schoppenhauer, Schmidt, Testroet, Bargfrede, Ayik

Saknas gör de fyra långskadade, Sebastian Boenisch, Wesley, Naldo och Christian Vander.

Inga kommentarer: