torsdag 20 januari 2011

Svensken välkomnad

Så nu har jag sagt välkommen till vår nya svenska spelare. Han tyckte det var kul det fanns svenska Werder Bremen fans här. Mycket trevlig ung man. Som kom ihåg Mareike från igår :). Hon bad om ett foto på honom och sig och sa Tack på svenska till honom. Idag överraskade jag henne med detta foto och bad honom signera det. Han gjorde det och pekade på Mareike och sa, hon sa tack till mig igår!

Alex och Mareike hjälpte mig under tiden fånga Clemens, Merte och Hunt så nu har de signerat sina matchtröjor (de två första) och en bägare (den sista). Felix och Basti P hann vi inte på, de fångar vi imorgon.

Ska strax gå över till Benni och Mareike och äta nudelsallad.

Vi har också skickat iväg en bokningsförfråganTarzanmusikalen i Hamburg. Mareike fick biljett av mig i julklapp men vi gör en liten "helg" av det, fast på en onsdag-torsdag. Hotellövernattning, frukost, Wellness och HSV-träning samt musikal! Perfekt! Hoppas vi får de datum vi ville nu bara.

Inga kommentarer: