söndag 9 januari 2011

Gick bra!

Tog mig utan problem till jobbet. Men jag tror det pyser ut luft. Eller så hade jag pumpat för dåligt. För när jag skulle cykla hem fick jag lov att pumpa i luft i däcket. Men det höll hela vägen hem. Jag lär ju märka det imorgon bitti. Isåfall får jag väl jaga däcklagning på min lediga dag på tisdag. Men som sagt, inga större problem.

I övrigt inget speciell. Har jobbat, duschat, ätit mat och slöar nu på soffan. Ska se en film ikväll igen tänkte jag. Har inte bestämt mig för vilken än bara. Lutar åt Goal, the movie.

2 kommentarer:

Vicky M sa...

liten intressant update för dig :) http://www.skispringen-news.de/de/news/2379-skisprung-janne-happonens-comeback-steht-kurz-bevor-niemlae-begeistert-von-olli-muotka.html

Tasja sa...

Goda nyheter! Nu ska bara det andra knäskadade eländet bli frisk också!