onsdag 19 januari 2011

Åhej å hå

Alla på jobbet sa att jobba kväll är så slött. Nja vet inte det jag. Jag tycker det var fullt upp. Men iof sa alla jag haft "otur" och fått tre onormala dagar på halsen. Jaha, tack för det! :)

Var och kollade på träningen imorse 10.00 (de tränade 10.00 igår med, men då kunde jag ju inte pga blodprovet). Var där med Birte och Mareike. Jag och Mareike ska dit imorgon med, men då tränar de 15.00 = sovmorgon! För jag har semester till på tisdag! Hade tre dagar från 2010 som jag måste ta ut i januari. Och som genom ett under har jag en biljett till matchen mot Bayern! Mareike byter en teckning mot två biljetter. Och jag får köpa den ena av henne! Super!! Hade gett upp hoppet om den matchen. Jag jobbar iof till 14.30 men ska försöka få gå 14.00.

I övrigt på programmet imorgon, städa och tvätta och tjafsa vidare med SKY. De tycker jag ska ta ut ny tekniker som ska säga om det går eller ej och så långt okay. Men att JAG ska betala 60 Euro för det, när de inte uppfyllt sin del av avtalet, nämligen att montera en parabol och se till jag har bild. Tror inte det va?!. Jag sa åt dom idag, att det är mycket enkelt. Antingen kommer en tekniker här och får upp skiten och det funkar, eller de låter mig slippa betala mer och betalar dessutom tillbaka det som de redan dragit från mig. Får se vad de säger om det....

Inga kommentarer: