måndag 24 januari 2011

Blev träning ändå

För helt plötsligt kom det upp på hemsidan att de skulle träna 15.00. Så jag, Birte och Benni träffades där (Mareike hade skola). Det visade sig att klockan 10.00 hade det haft videoanalys istället. Nu tränade inte alla, utan bara den (förmodade) startelvan på lördag. Denni (vår nye svensk), Felix, Ayik, Felix W och Sandro tränade med U23. De kommer spela matchen med dem imorgon. Huse tränade också, först specialövningar med B-tränaren sen var han med resten. Vet inte riktigt varför, han får ju typ aldrig spela. Men kanske låter man honom göra det nu, de har ju inte direkt nått att förlora på det....

Var och handlade på Rewe efter träningen. Cashewnötter, fullkornsris, fullkornscous-cous, persilja, blomkål allt finns med på min lista som jag fick från Plasmacentret. Vore väl fasen om det inte funkar på fredag!

Börjar ju jobba igen imorgon också, så jag ska gå och lägga mig i sängen strax, läsa lite och försöka somna runt 22.00 helst.

Imorgon är det match igen! :D

Inga kommentarer: