tisdag 11 december 2012

Å så har vi snö igen

Igår regnade den bort, det var 5 grader på dagen. Inatt hade det snöat, var ett par centimeter i morse igen och nyss när jag cyklade hem från sjukgymnasten snöade det lite.

Idag gjorde hon djupmassage på min arm. Fasen vad ont!! Och hon ojade och pustade flera gånger, hua vad det sitter fast, ojojoj vad hårt det är. Fick lite "skäll" för att jag väntat för länge innan jag gick iväg...jajajaaaajaaaaa ska gå tidigare nästa gång. Lovar! :)

Följde ju H96 U23:s match på liveticker igår och blev i alla fall lite tröstad av att jag inte var där. Kevin flög från planen med rött kort i 60:e minuten. Finns mycket som är bra med honom men just det där med korten är hrm lite mindre bra. En säsong och redan 5 gula och 1 rött. Förra året var ungefär lika "illa".....förlorade gjorde de också med 2-3. 


Inga kommentarer: