lördag 8 december 2012

Vinter

Ja nu tusan har vi vinter här. Kallt! Brrrr. Eller ja allt är väl relativt, vi har nollgradigt. Men det känns som -10. Fuktig kyla + blåst. Me hate! Men jag frös inte alls igår i mina skidkläder. Bara lite om fingrarna mot slutet.

Tyvärr förlorande Werder med 0-1. Hamburg gjorde ett sent mål i 87:e minuten. Bra däremot var ju att Flo var tillbaka i startelvan. Så ska det vara!

Ikväll åker vi till Wilhelmshaven och går på konsert och ser Ignis Fatuu. Det är samma musikstil som SaMo, dvs medeltidsrock. Ska bli kul :). Vi kommer hem någon gång runt 02.00 skulle jag gissa. Och nu behöver jag inte jobba imorgon längre! Det var ju en välkommen överraskning. Så istället för att stressa idag med att hinna städa, träna och gå på julmarknaden, kan jag idag städa i lugn och ro och så tar jag och tränar och går på julmarknaden imorgon.

Werders proffs spelar idag, borta mot Frankfurt. Matchen missar vi, då sitter vi i bilen på väg norrut, eller nordväst är väl mer riktigt. Håller tummarna för en vinst, vore behövligt!

Inga kommentarer: