söndag 9 december 2012

Kallt

Inne också! Min skruvgrej på elementet är kaputt. Har den varit sen förra vintern...men jag glömmer hela tiden köpa en ny. För när det är plusgrader ute behöver jag inte ha elementet på, då har jag runt 19-20 grader inne ändå. Men när det blir minus ute, kryper innetemperaturen ner till 16-17 grader. Det är kallt! Iof perfekt att sova i men inte att sitta i soffan och titta på vintersport i.

Jag kan nu med den trasiga grejen, välja på av = kallt, eller på = 30 grader inne. Och då är det trots allt behagligare med 16 grader och så får man klä på sig. Men ska försöka komma ihåg att köpa mig en ny imorgon. Måste bara skruva av den som sitter där. Jag köpte faktiskt en ny förra året. Men det var fel modell.
Ignis Fatuu

Vi har nu rätt mycket snö! Det snöade som fasen igår när vi åkte hem från Wilhelmshaven. Och än ligger den kvar. Så ett par centimeter är det nog. Koncerten var superbra. Det är inget jättekänt band så det var inte så mycket folk där, ett par hundra kanske. Och det gjorde ju att man länge efter koncerten kunde prata med bandet. Tim som är superfan av dom samlade autografer in masse. :). På CD:s, på t-shirt, på en poster, på sin biljett och på en spellista han fick av en i bandet. Vi andra nöjde oss med att ha roligt åt Tim. 

Werders match såg vi ju inte men det var nog ingen förlust att missa den, de förlorade med 4-1.

Nu ska jag klä på mig, bege mig till stan och julmarknaden och sen ska jag bädda ner mig i soffan och se matchen Hannover 96 - Bayer 04 och hoppas på att Basti får spela!

Inga kommentarer: