måndag 3 december 2012

Uppdatering 2

Febern har på två timmar gått från 38,1 till 37,2 utan tabletter eller nått. Bara vila och sova. Ser bra ut. Om jag däremot kommer att jobba torsdag-fredag bestämmer jag på onsdag eftermiddag. Fast nu vore det absolut sämsta tid. 1 är redan sjuk och 1 sa upp sig idag (hade provtjänst så hon är redan borta).
Min present från Benni och Mareike!
Däremot kommer jag göra allt för att fixa Hannover imorgon. Men det är inte ansträngade. Vi ska träffa Mareike på jobbet, för jag ska få min födelsedagspresent. Och sen på kvällen ska vi se Werders U23 spela. Kan inte jämföras med att jobba 8 timmar.

Jag har precis pallrat mig iväg och köpt glass så nu ska jag njuta av den.

Förresten, två saker som jag glömt:

1. Werder spelade i orange igår. Fattar ni? Orange! Och vi vann!
2. Äntligen har man meddelat vad det är med knäet som Flo Trinks har. Außenmeniskusriss borde bli ungefär spricka i yttermenisken eller så. Blev opererad förra måndagen och är redan i rehaträning. Räknar med 4 veckor reha, är då alltså tillbaka lagom till det sätter igång efter vinteruppehållet.

Inga kommentarer: