fredag 7 december 2012

Det är kallt!

Det blåser idag vilket gör att den upplevda kylan är betydligt större än vad termometern visar, den visar -2 grad. Det är också sista hemmamatchen för U23 ikväll. Jag är inte avundsjuk på killarna som ska springa runt i shorts mellan klockan 19 och 21. Brrrr..jag kommer att bylta på mig mina skidkläder. Måste ner i källaren och hämta upp kängorna också!

Var ledig i helgen men nu ska jag hoppa in och jobba söndag kväll 15-20.30. Sen ev jobba sju förmiddagar veckan efter. Egentligen är jag inplanerad 3 dagar, 1 dag admin tag och sen 3 dagar igen. Det tror jag armen skulle fixa. Men sju? Inte troligt. Blir det så kommer jag lätt att gå till läkaren och se till att hon sjukskriver mig till slutet på veckan. Då är min lojalitet slut. De ville ju sjukskriva mig redan vid första besöket så det lär ju inte bli något problem.

Inga kommentarer: