söndag 8 november 2015

Derbylördag

Idag halv fyra är det Derbyernas Derby. Dortmund - Schalke. Ruhrpottens giganter möter varandra. Måste man såklart se. Efter den matchen spelar Werder borta i Augsburg.

Jag har städat hela förmiddagen och lagat väggen vid fönstret. Lite hobbylera gjorde susen! Borra nya hål gör jag dock imorgon. Har inte städat helt klart men nu tar jag paus för idag. Har sovrummet kvar, tömma Fluffis gamla bur och borra de nya hålen då.

Tvättar just nu mattor, det var verkligen på tiden. Nu ska jag fixa sen lunch, sen duscha när tvättmaskinen är klar så jag sen resten av kvällen kan se på fotboll. Måste bara planera min jobbrunda och ringa patienterna och säga när jag kommer innan också.

Kommer ett inlägg i hamsterbloggen ikväll också. Måste väga Fluffis först. Hon hade ingen lust komma upp igår kväll. Tror hon vet när det är vägdags, då
gör hon sig osynlig.

Inga kommentarer: