onsdag 11 november 2015

Fulla dagar

Igår och idag har jag haft fullt upp. Har ju en kollegas patienter då hon är sjuk och de är sjusovare. Tycker jag iof är bra, gör att jag behöver börja först 7.30 ren lyxen. Men gör också att jag måste jobba längre på förmiddagen.

Idag jobbade jag till halv elva, hem fort och stoppa in Jojo i transportburen och iväg på veckans veterinärbesök. Sen hem och lämna honom och fort iväg och handla innan jag gjorde den sista patienten (han ville ha besök först 12.30 nämligen). Hem äta och sen iväg och jobba igen.

Imorgon blir det också jobb länge, till ca 11.30 sen hem och äta och sen iväg på vidareutbildning inne i stan kl 14.00. Kommer få lov att åka direkt från den till kvällspasset sen. Skönt är att jag är hemma redan runt halv åtta på kvällarna denna veckan i alla fall.

Inga kommentarer: