torsdag 19 november 2015

Man får inte ha bråttom

om man har ett par ärenden att göra och samtidigt måste åka kollektivt. Jag har gjort 4 saker idag och det tog mig 4,5 timme. Det är billigare att åka buss eller spårvagn men det tar definitivt mer tid.

Var till Annika och hämtade upp nästa års kalendrar från Hamsterhjälpen. Hon bor dock på vägen så det stoppet tog max 10 min. Sen och lämna plasma. Tog lite extra tid idag för det var dax för läkarkontroll. Allt var bra som vanligt. Jag har exceptionellt goda värden.

Hamstergodis
Efter det så för jag till Fressnapf, hamstrarna måste ha påfyllning av lite godsaker. När jag ändå var där gick jag in på Real som ligger bredvid och handlade och sen bussen hem.

Insåg jag inte skulle hinna laga mat så köpte pommes på vägen ut och käkade på bussen. Nu har jag drygt 40 min innan jag måste åka. Fast har precis innan hunnit hänga tvätten jag slängde in innan jag åkte.

Pust!

Inga kommentarer: