onsdag 4 november 2015

Sol!!

Genast känns det mycket lättare att cykla iväg på utbildning om drygt 1,5 timme. Blå himmel och sol. Mumma. Dock märks det hur mycket jag behöver mina gardiner när solen skiner. Jag ser varken TV:n eller datorn så värst bra utan. Måste alltså fixa att jag får upp dom igen i helgen.

Annars så skulle jag helst vilja ligga på soffan och läsa Marie Fredrikssons bok idag. Fick paket från Sverige idag och har redan läst ett kapitel. Sen fick jag lägga ifrån mig boken för annars blir det inget gjort innan jag måste iväg. Och jag måste i alla fall dammsuga lite snabbt. Äta lunch måste jag också göra och då alltså fixa till den innan också.

Med i paketet var också saffransgifflar, julmust, godis, tidningar och jättefina ugglor! Ska fota dom senare så får ni se.

Inga kommentarer: