söndag 29 november 2015

Seg idag

Trött och grått väder = seg idag. Började läsa på en bra bok igår kväll. Är dumt att göra när du ska upp och jobba morgonen efter.....

Bråkig? Jag? Näääää....
Flo är vaken och uppe sedan nästan 45 min! Nu, liksom, på eftermiddagen?! Dessutom randalerade hon så mycket att jag stoppade henne på Fannys lekplats. Då blev hon nöjd, fick se lite nya saker. Eller ska väl säga, hon är nöjd än så länge. Varit där 20 min nu. :)

Även Jojo och Flixx har varit vakna men det är ju mer normalt, de brukar vara uppe på dagen några minuter och kolla läget liksom (alltså mest handlar det om att käka...i alla fall för Jojo....hahaha)

Har planerat nästa vecka. Har ju 5 kvällar. Men suck. Har 22 patienter varje dag än så länge. Har fått ihop det men får lov börja redan 16.00 då jag har många insulinpatienter och de måste sprutas innan de ska äta kvällsmaten.

Inga kommentarer: