torsdag 26 november 2015

Vet inte vad jag ska skriva

Är en liten mellanperiod just nu. Relativt lugnt på jobbet, alla hamstrar friska (tack och lov) och annars händer inte så mycket liksom.

Nästa helg som är min lediga har jag i alla fall bokat in med Hanna att ta en sväng på julmarknaden.

Imorgon ska jag ta cykeln in till stan och då åka förbi cykelverkstaden och se om de kan fixa mitt baklyse. Trodde det var glödlampan men nu har jag bytt den, bytt hela insatsen och det lyser ändå inte så någonstans på vägen måste kabeln vara av. Hoppas de kan fixa det direkt, alt jag lämnar cykeln där, tar spårvagnen vidare lämnar plasma och hämtar upp den på vägen hem. Behöver den ju till kvällen redan.

Jobbar dubbelpass i helgen men har inte mycket att göra. 5 st på morgonen och lite fler på kvällen men då istället flera med bara mediciner eller sprutor.

Nu har jag en liten paus på 2 timmar innan jag har mina sista tre patienter för idag. Kollar lite Europa Leauge under tiden.

Inga kommentarer: