tisdag 3 november 2015

Kallt och dimmigt

Blä vilket väder. Dimmigt så man ser nada. Och kallt är det med. Ingen större lust gå ut men jag måste åka och handla. Sköt på det redan igår så idag finns ingen återvändo. Hammisarna måste ha grönsaker.

Sen i helgen rasade min gardinstång ner. Bara sådär. Och nu funderar jag på hur fasen jag ska laga det här?! Måste ju på nått sätt fylla i betong antar jag. Ser nog mindre ut på bilden än det är. Längden är ca 20 cm och djupet ca 10 cm. Får ta tag i det till helgen, åka förbi byggaffären och kolla vad jag hittar. Måste ha varit nån spänning i betongen som blivit av det borrade hålet men det är liksom borrat för 1,5 år sedan när jag flyttade in?

Ikväll är det i alla fall Champions Leauge så man har nått att se fram emot. Dessutom har jag en betydligt lugnare vecka på jobbet. Istället för mellan 13-14 timmar bara runt 7. Fast imorgon blir det 2 timmar extra då jag har en vidareutbildning på eftermiddagen innan också.

Inga kommentarer: