tisdag 17 november 2015

Tisdag

Har precis varit med Jojo hos veterinären, idag fick jag knipsa av tänderna. Var inte så orolig över det mer över att han inte skulle hålla sig still. Men han har vant sig och vet att det går fort och smärtfritt om han ligger still så på 1 minut var det klart. Tången har kommit så nu behöver vi inte dit mer. Skönt för oss båda.

Fick till och med beröm av veterinären, hon hade sällan sett någon som kunde hålla en hamster så bra sa hon :D

Ska strax fixa mig mat, idag blir det lökpaj. Gottigott.

Idag är det också åter EM-kval för en del och vanliga vänskapsmatcher för de som redan kvalat. Kommer missa första halvlek pga jobb men andra ska jag hinna se.

Måste försöka somna i tid ikväll då jag imorgon ska jobba extra på morgonen. Måste börja redan 7.00 också. Misstänker jag kommer få sova lite middag när jag kommer hem. För jag lär väl inte komma alltför tidigt i säng.

Efter lunchen idag får vi se om städa vinner eller läsa ut boken om Svennis. 

Inga kommentarer: