måndag 9 november 2015

Sa jag denna veckan var okej?

Det var ju innan en kollega blev sjuk då. Så nu har jag fullt upp. Fast så illa som 13-14 timmar är det inte. Så allt är ju relativt.

Idag började vi med att det ösregnade på natten men sen som ett under blev det blå himmel och sol hela förmiddagen. Men nu är det grått och ruggigt igen. Blåser rätt bra gör det med så jag tror kvällen blir lite mer otrevlig. Fast det var en fin morgon med rosaorange himmel som sen blev blå med strålande sol. Man får tanka sol de få stunder det går.

Sov en kort stund när jag kom hem, första morgonen efter 7 dagar kvällsskift är alltid jobbig = jag somnar för sent och sover bara 5 timmar ungefär. Men nu är jag pigg och har plockat undan tvätt, tömt diskmaskinen, fixat och ätit lunch och gjort lite pappersjobb samt planerat om min tur och ringt alla jag måste ringa pga det. Bra jobbat! Så nu blir det lite slapp i soffan innan jobbet drar igång igen.

Inga kommentarer: