torsdag 5 november 2015

Ingen idé planera för mycket

Jag hämtade mitt schema för nästa period (vi har alltid från onsdag-onsdag) i går eftermiddag. Jag är redan inne på version nr 3. Haha. Ingen idé planera nästa veckas runda förrän på söndag. Man får bara göra om. Min chef sa idag, jag är ledsen men det är lite rörigt nu. Vi får flera nya patienter varje dag! Gör ju inget, är ju bra vi har jobb! Speciellt när det hittills är helt okej jobb som spruta insulin eller spola sår. Det är jobb man kan lätt trycka in i sitt redan fulla schema. Värre är när man får någon med allt att göra som tar 45 min. Då är det lite svårare.

Men idag var det inget nytt. Evtl imorgon, beror på om sjukhuset släpper hem en patient eller inte.

Jojo och jag har varit hos veterinären och nu ska jag fixa mig lunch.

Inga kommentarer: