fredag 25 september 2009

Anmäld till Högskolan

Jag mailade och frågade och beskrev vad jag kan och fick tillbaka att jag borde prova kursen tysk grammatik med textkommentarer. Hoppas det är på rätt nivå nu då. Så jag har sökt den. Måste dock skicka in mitt avgångsbetyg från gymnasiet senast 15 oktober. Jag hoppas jag hittar det tills dess. Det är just nu nerpackat i någon av alla kartonger jag har stående. Men det ska jag väl lyckas med hoppas jag.

Har varit på Ta till vara och köpt vita blomkrukor urbilligt. Mellan 1 kr - 5 kr för krukor som ser helt sprillans nya ut. Fick 7-8 krukor för 47 kr, det är väl vad man får EN ny för på stan liksom. Och just blomkrukor är det ju helt onödigt betala nypris för.

Har varit och storhandlat också och ikväll har jag tvättstugan. Ska packa det sista som jag kan idag också. Han som har lägenheten jag ska flytta till har sagt tidigare han ska flytta ut nu i helgen så jag hoppas ju jag kan få nycklarna på måndag eller tisdag. Vore bra det.

Inga kommentarer: