söndag 20 september 2009

Fotbollssöndag

Alltså jag hade klockan på halv tio för att ev åka upp till Lugnet och se backhoppningen idag med. Men dåligt väder och för trött. Somnade om och vaknade av ett SMS från Vicky. Gick upp och slog på TV:n. Hos mig finns det tre kanaler som typ alltid går. TV3, Eurosport och Eurosport 2. Sist hade jag visst kollat på Eurosport 2 och när jag slog på visades reprisen på matchen Bayern München - Nürnberg 2-1. Eftersom jag inte såg hela den igår så tittade jag på den. Den följdes av matchen Frankfurt - Hamburg 1-1, där Marcus Berg spelade från start. Sen kom den jag väntat på Bayer Leverkusen - Werder Bremen 0-0.

Var ut en snabb vända med kallt och senare regn gjorde att jag mest suttit i soffan och kollat på fotboll, vilket inte heller är helt fel. Jag har faktiskt semester så det så!

Nu går Charlies ÄnglarTV3 i bakgrunden samtidigt som jag chattar med folk på Weders forum. Men ska försöka komma isäng tidigt, tåget till Västerås går förgrymt tidigt imorgon.

Inga kommentarer: