tisdag 15 september 2009

Måndag

Sov ut imorse till 10.00. Har ju gått upp 08.00 eller tidigare i en hel vecka ju! Var till Kiron idag igen. Har bokat in en tid igen, han tyckte jag kunde höra av mig när jag kände av det igen men eftersom jag ska flytta första veckan i oktober och börjar jobba veckan efter ville jag ha en behandling däremellan. Så nu har jag en tid på fredag 2 oktober.

Gick till biblioteket efter behandlingen och läste nya Ridsport samt lånade lite böcker. Sen har jag suttit och läst lite sedan dess.

Har ca 900 kort från Werder träningar att redigera men har inte orkat börja med det än. Jag kan ju inte bara klippa ut Basti ur alla. Så först måste alla kopieras och så ska jag bränna ner originalen på DVD och sen redigera de andra och välja ut ett lagom antal att slänga upp på Pixbox. Alldeles för mycket för att jag ska orka ta tag i det idag.

Ska ta mig ut på en prommis istället snart. Var ju så hurtig och gick massor i Bremen men igår var ju bara en resdag i princip tog mig 12 timmar från hotellentren i Bremen till ytterdörren i Falun, så igår orkade jag inget annat. Packat upp halva resväskan gjorde jag i alla fall.

Såg Svenska Hollywoodfruar igår. Håller med var denna journalisten skrev i Aftonbladet.

Inga kommentarer: