onsdag 2 september 2009

Lycka är

att kunna städa
att kunna resa sig utan att musklerna krampar i x antal minuter
att kunna få på sig byxor och skor utan att kämpa i 10 min
att kunna vända sig i sängen utan att det hugger till i ryggen

ja så enkelt kan det vara. Är ytterligare lite bättre idag. Sköööönt. Har varit vaken sen 07.00 det var längesen jag var uppe så tidigt. Gick och la mig redan 23.00. Konstigt det med!

Har hunnit städa och plocka ihop lite. Nu ska jag gå till biblioteket och läsa Ridsport (så himla dyr att prenumerera på) och bläddra i lite inredningsböcker för att få inspiration.

5 kommentarer:

Helena sa...

Haha - jag ska påminna dig om det där med städningen en vacker dag...
Skönt att ryggen känns bättre. Hör av dig när du kommer hem från Germanien så vi kan ta en lunch/fika - det var alldeles för länge sedan - och sen måste du se hur fin Johannes är i sin "outfit".

Tasja sa...

Det gör jag! Typ tisdag eller onsdag blir det bra?

Måste ju fota sötnosen i sin outfit. Ska köpa en till när jag är där, syrran ska ju ha barn ;) Gäller få in syskonbarnet på rätt spår från början (pappan är STORT Barca fan), så stort att min syrra som har noll intresse i fotboll kan nästan räkna upp hela deras laguppställning!

Helena sa...

Haha underbart, tis elle ons blir säkert bra bara jag får veta vilken vecka... :-)

Tasja sa...

Inte nästa vecka utan veckan efter dvs 15-16 september.

Helena sa...

Det funkar! Ring när det närmar sig!