tisdag 1 september 2009

Målat lite

Jag är bättre i ryggen idag. Nu är det som en normal sträckning. Kunde ta mig in i bilen utan att med handkraft lyfta in benen. Det tar sig! Vilket jag fasen hoppas. Om 1 vecka ska jag åka på semester och vill vara frisk!

Känns det så här bra imorgon går jag till gymmet. Jag vet ju träning gör det bättre. Var på min ansiktsbehandling idag. Gick prima komma upp på britsen men var lite svårare ta sig av den. Men det gick till slut.

Har målat lite också. 3 st blompiedestaler har blivit vita. Jättefint blir det. Är så sugen dra igång med bordet. Kanske gör det imorgon. Annars vore det smartast att göra precis innan jag åker för på bord mm som man ställer saker på rekomenderas 1 vecka härdning för färgen. Så jag kanske ska ta en byrå först istället och ta bordet sist. Jag vill göra så mycket som det går vitt, tycker det är så snygg när man har mycket i vitt. Jag ska ha svart och vitt som grundfärger och så i köket är accentfärgen blå och vardagsrumsaccenten är grön.

Imorgon ska jag upp i ottan. Har en bokad tid 08.00! Hua.

Inga kommentarer: