måndag 7 september 2009

Kiro

Var till Kiron idag. Är iof otroligt mycket bättre, även om hans ord efter behandlingen var, är du så här dålig i ryggen måste vi ses lite ofta i början.....vi har alla olika grader på vad som är bra och vad som är dåligt. Jag kan ju både stå och gå utan att ta mig fram med handkraft ;).

Han bände och vred, masserade, satte nålar och skickade ström igenom dom. Åter dit nästa vecka, direkt när jag kommit hem.
Sen var jag och växlade in mina spargrispengar. Hade blivit en del! :D Jag kan lyxa. Tex ta en taxi från tågstationen till hotellet istället för att släpa väskan på spårvagnen (med min dåliga rygg och allt). Med lite tur blir det en grundplåt till vårens resa också. Beror på hur Bananas jag blir i Fanshopen i Bremen :).

Ida har tillfälligt från idag också flyttat till mina föräldrar, för ca 3 veckor. Jag har ju borta nu en vecka och sen flyttar jag om 1,5-2 när jag kommer hem. Onödig ta tillbaka henne hit, hålla henne inlåst på toa när vi bär saker och sen ska hon vara i röran när jag packar upp. Nu får hon bo kvar där tills vi burit dit allt, kattsäkrat uteplatsen och är klar. Då flyttar hon hem igen. Så nu är jag helt ensam här hemma. Eller fiskarna har jag ju. De är dock rätt osällskapliga faktiskt.

Inga kommentarer: