onsdag 2 september 2009

Dåligt beslut

Som sagt ryggen kändes ju bra idag och jag är en otålig person. Så jag satte hurtigt igång med att grundmåla ena byrån på eftermiddagen. Kändes hur bra som helst medan jag höll på. Sen skulle jag räta på mig...hahahaha. Det var bara att stappla dubbelvikt in i duschen, sätta munstycket på massage (tack och lov för mitt duschmunstycke med 5 olika strålar) och på med så hett vatten jag kunde utstå. Efter ett par minuter kunde jag räta på mig genom att ta tag i duschstången och dra mig upp.

Det kliar i fingrarna att få den klar men jag bör nog inse att imorgon ska jag nog låta målningen vila. Fast jag har två kortsidor kvar att grunda, kanske klarar ryggen av det?

Hade också optimistiskt trott att jag kanske skulle kunna gå och träna lite på kvällen. Men glöm det. Det blev istället 30 min på massagedynan och värmeplåster på. Idag var också första dagen utan tabletter det kanske var dumt (de är ju också antiinflammatoriska inte bara smärtstillande). Gjorde mig ju också "hyperaktiv" som jag är normalt och inte trött och slö som jag blir av dom = jag får inga dumma idéer som att måla byråar med kass rygg.......

Inga kommentarer: