söndag 27 september 2009

Solvarbomarknad

Solvarbo marknad är en liten mer gammaldags marknad. Inte godis och strumpor i vartannat stånd som det är på tex Rättviks marknad. Jag var ute efter olivolja (har köpt det där förr) men det var det enda jag inte kom hem med.

Det blev lite grönsaker, rökt regnbågsforell, sparbössor som man öppnar med konservöppnare. Det letade jag och min syrra igenom hela Västerås efter utan att hitta. Men där fanns det så jag köpte på mig 4 st. Fast syrran ska få två stycken. Sen blev det en Swivel Sweeper också. Har funderat på en sådan ett tag, det är så drygt dra fram dammsugaren bara för att ta upp kattsand på toa. Och nu hade de halva priset så jag slog till på en.

Funderar på om jag ska gå på meditation senare ikväll på gymmet eller ej.

Inga kommentarer: