torsdag 3 september 2009

Kiropraktor

09.45 på måndag har jag tid hos Kiropraktor. Börjar bli nervös det här inte släpper innan onsdagen. Tyvärr hade han inte tid innan. Ska även gå till gymmet imorgon och höra med sjukgymnasten där (som är där varje fredag numera) om hon kan göra något som hjälper fram till måndagen.

För övrigt har jag hittat mina svarta tapeter nu så de är inköpta. Nu är allt jag behöver när jag flyttar inhandlat och klart. Skönt vara klar med det.

Sitter och funderar på om jag ska öppna mina sparbössor idag eller ej. Jag har ju sedan i vintras stoppat ner mynt och ibland sedlar där och det är min handkassa i Tyskland. Men jag har ingen aning om hur mycket pengar som finns där. Så jag vet inte om jag måste hålla hårt i pengarna eller om jag kan lyxa. Ska jag kolla läget redan nu eller vänta till måndag/tisdag? Liiiiite nyfiken är jag ju...

Inga kommentarer: