fredag 4 september 2009

Bokat tågbiljett

Hälsar på syrran i Västerås 21 september. Inte lätt få ihop två skiftarbetares schemor (och då skiftjobbar hon ändå bara dagtid, vardag/helg) så man får passa på när man har semester. Tar tåget dit. Lika dyrt som med bil och skönt slippa köra.

Har idag varit ute och gått 3 x 30 min. Gjort mina böjövningar och suttit med svankstöd. Törs knappt säga (så jag viskar det) men sist jag reste på mig kände jag inget! Ska bli intressant känna efter imorgon bitti. Slog mig just jag måste släpa med den där kudden till Tyskland också. Jaja det är det ju värt om det funkar.

Nu ska jag logga ur och se på Golden League från Belgien. Tero tävlar ju igen, för första gången efter sin öroninflammation som han åkte på när det var VM. Han tävlade ju i VM men det gick ju så klart inte så bra. Första kastet 86,23 m. Nu är det Torkilsen. Han kastade över 82,61 m. Nä nu måste jag koncentrera mig på spjutkastarna.

Inga kommentarer: