tisdag 22 september 2009

Sur och glad

Lite småsur. Fick veta en sak på gymmet idag av Helena som om den är sann iof gör mina planerar framöver lättare. Men sur för att de isåfall ljuger för oss. Hmpf!

Glad dock för att min mamma ringde förut och frågade; Har du Viasat Sport? Jag; Näe, vadådå. Mamma; Jo för de visar Werder Bremen imorgon. Se där hon har lärt sig :). Hon hade suttit och läst i TV-tidningen och sett de spelar och jag som trodde jag skulle få lov att se matchen imorgon i Tyska Cupen på stream blev ju jätteglad! Så jag åker dit imorgon kväll och får se den på TV. Kalas!

Inte kommit så långt med mitt CV. Jag har fasen ingen aning om vilka år jag var väktare, personalplanerare eller chef. Jag vet lite sådär på en höft. Undrar om det räcker??

1 kommentar:

Vicky M sa...

det räcker, ingen som kollar ordentligt :)