fredag 29 oktober 2010

Bläääää

Inget samtal från Sky. Vilket innebär de ringer nästa vecka. Jag jobbar varje dag till 14.00 och tvivlar starkt på att jag kan ha mobilen på. Vilket är jävlahelvetefanskitockså! Jag hoppas de har så mycket vett de provar ringa vid lite olika tider på dagarna i alla fall....

Fick i alla fall mina tyska böcker idag. Men satan i gatan vad dyrt det var att få de skickade hit. Nästan lika dyrt som alla tre böckerna ihop kostade.

Fy fan vad jag svär också.

Det uteblivna samtalet innebär nämligen en helg till med streams. Hittat en idag för Bayerns match som inte hackar. Men då är den utan ljud istället...jaja man kan inte få allt. Tur jag får se Werders match live i stadion i alla fall.

2 kommentarer:

Vicky M sa...

ljudlös på mobilen? då kan dualltid ringa tillbaka :)

Tasja sa...

Jag ska göra ett försök tala in ett eget meddelande som meddelar att jag jobbar och att de får ringa åter efter 14.00.

Jag tror jag kan klura ut hur man gör. Annars står det väl på telebolagetshemsida hoppas jag.