måndag 18 oktober 2010

Mot La Stada

Usch vill inte....men måste ju åka in med det papperet. Långsamt är det inte kul åka till stan VARJE dag... ;)

Har i alla fall fått mail från skolan att de försökt skicka mig uppgifter men det inte gått pga fel adressuppgifter. Något underligt tycker jag, då jag på alla papper noga skrev min nya adress som jag har från 23/9. Och dessutom kan de inte skicka böcker utomlands. Nähä, kul. Måste alltså också kolla om de går att få tag på här, eller om kanske AdLibris kan tänka sig leverera hit. Knasskola! Dessutom fattas min Matte A kurs. Jag finns bara med på Matte B. Och jag kan ju inte plugga Matte B utan att ha A-kursen först så ja, få se vad de svarar på det.

Naja måste iväg nu, så jag är klar på stan i tid till träningen. SEN ikväll blir det Freimarkt! Jag och Mareike har gjort upp vi åker in till stan vid 18.00 tiden. Ska fota, blir säkert en del fina kort.

1 kommentar:

Vicky M sa...

översättning just for you :P

V: ehhh, skärp dig, det blir great!
btw. X är i IBK from idag :P

K: Men jag vill baka ha några av de, och om de inte är där så är det tråk :D
hhahahaha... vad gör du fortfarande här då :P :P Skit, jag måste komma till IBK tillslut nån gång. etc.

V: Ta det lugnt kvinna, så där några stycken på en gång, räcker det inte med en? :P Fixade X upp appetiten på dig? :P :P

De har inte ankommit än, men vi ska ses.

K: hahaha jaaaaa klart, appetit på en 6-kant, jag drömmer om det sen Wisla, det enda som fattas är ett lag :P


ja det var flyktigt lversatt, blir kanske inte lika kul på svenska..hehe..