söndag 31 oktober 2010

Storhandlat!

Jösses, vad jag gillar att storhandla i Tyskland. En proppfull kundvagn (okej inte ICA Maxi size men normalstor annars) 37 Euro. Visserligen med vår 10% söndagsöppet rabatt. Men ändå...

Ska dit igen, de har ju öppet ända till 18.00. Köpa basvaror, såsom ris, pasta, schampoo, toapapper. Tyvärr är mitt kylskåp nu fullt och jag har endast ett litet frysfack så jag kan inte bunkra upp frysvaror. Men kommer långt med det andra. Jag kunde nämligen inte bära mer denna gång. Och vagnen var full. Tur man bor nära. Vad kan jag ha, 30 meter kanske?

Sen får det gärna sluta regna tack! Jag vill ut och gå. Fast regnet gjorde jag skippade fotbollen. Så noga är inte U19 att jag står två timmar i regn...;) Förresten kan jag se två matcher på datan senare (om jag får en bra stream) så helt utan fotboll blir jag ju inte.

Inga kommentarer: