torsdag 14 oktober 2010

Nu är jag officiellt här också!

Fast man kan ju undra varför de sa åt mig att ta med mig hyreskontraktet, arbetskontraktet, passet och en engelsk utskrift på folkbokföringen från Sverige. För allt hon ville ha sen, var passet som hon tog en kopia på. Iof hade jag ju skrivit i alla andra uppgifter på anmälningsformuläret, men alltså, jag hade ju bara kunnat hitta på allt ju. Det vet ju inte hon!

Enkelt var det i alla fall, klart på 5 min och inte behöver jag gå dit och förnya det heller. Det gick automatiskt.

Nu är allt pappersjobb klart så nu kan jag bara njuta av mina 14 dagars ledighet. Schemat för jobbet skulle de maila, det var inte helt klart än. Men 1 november är en måndag så jag börjar då i alla fall för det tyckte de var en bra dag. Men vilken tid vet jag inte än.

Inga kommentarer: