söndag 24 oktober 2010

Trött på Streams tänker beställa SKY

För att se Bundesliga här (och CL) måste man ha ett SKY-abonnemang. Vilket inte många har för det är dyrt. Men jag som varje helg helst vill se 3-4 machter (om Werder spelar borta) och som hittills kämpat med att hitta streams har nu tröttnat. Och jag tror det lönar sig. För går man till Puben och kollar så dricker eller äter man ju nått. Så här långt har jag iaf minst handlat där för 10 Euro. Sky Bundesliga kostar ungefär 35 Euro (finns lite olika kombinationsrabatter). Två borta machter i månaden (om man ser båda, kan ju hända jag jobbar) är då minst 20 Euro på Puben. Och har jag SKY kan jag alltså utan problem se alla andra matcher med.

Nu får man leta stream, uppdatera skiten om man har otur, varannan minut. Trött på det! Så imorgon åker jag in till stan och skaffa mig SKY. Får väl äta lite mindre godis. Bara bra det förresten!

Försöker just nu hitta en vettig stream matchen Dortmund - Hoffenheim. Går sådär. Sen spelar Leverkusen - Mainz, vill jag också se. Och igår var det Werder borta och i fredags Hamburg - Bayern. Bara det om jag skulle sett alla ute vore sisådär 40 Euro....Hade en jäkla tur igår och hittade en bra stream för Werders macht. Behövde bara uppdatera sisådär 10 ggr.

Inga kommentarer: