tisdag 26 oktober 2010

Sky is the limit....

Int va e enkelt att få Sky int....för jag har bara Antenne i mitt hus. Man måste ha Kabel. Eller så måste man ha en Satellit. Så jag frågade snällt min Hausmeister (som just nu försöker få fart på mitt element också, går sådär tror jag, får se om han lyckas) och jag får sätta upp en disk om den är liten. Och enligt killen på Saturn var den liten. Naturligtvis kostar det lite mer än om jag bara hade behövt ansluta en reciver men utan Bundesliga klarar jag mig inte! Så det så! Jag ser ju inte bara Werders machter utan kollar även gärna på Hamburg, Dortmund och Leverkusen.

Fick även tillbaka de 30 Euro som jag betalat för mycket därifrån idag. Så känner mig lite rik idag :).

Ska över sen och se fotbollen hos Mareike. De sänder visserligen på fri TV-kanal, ARD, som jag har, men det är alltid roligare att se ihop med fler. Dessutom får jag mat!
Edit: Nehej, jag har visst en bättre TV så de kommer hit. Och tar med sig maten. Perfekt! Behöver inte ens gå ut! :D

Inga kommentarer: