torsdag 28 oktober 2010

Väntan

Väntar på att installatören ska ringa om Sky. Skulle ta 2-5 arbetsdagar. Hoppas verkligen de hör av sig idag eller imorgon. Kan ju inte ha mobilen på på jobbet. Jag valde att köpa med installation, kostade visserligen 250 Euro men då gör de allt (och då var parabolen och mottagaren med i priset, annars hade jag fått betala de separat). Och jag tvivlar på att mina kunskaper om att montera en parabol är så där särskilt stora faktiskt, så det får vara värt de pengarna. Fick ju jobb direkt och hade ju pengar i reserv för 6 månader utan jobb så jag tar av dom.

Sen väntar jag på dagens post också. Ifall mina böcker till tyska kursen har hunnit hit till idag. Posten här kommer allt mellan 10-13 har jag märkt.

Ska i alla fall vara lite effektiv medan jag väntar och plocka undan och vattna blommorna. Efter att posten varit här ska jag ut på en prommis. Sen kanske jag går och ser träningen vid halv fyra. Beror på vädret. Grått men med uppehåll här just nu.

Inga kommentarer: