tisdag 26 oktober 2010

Varmt

Ja, alltså nu har jag varmt i alla fall. Väldigt varmt. För nu kan man inte stänga av elementet...naja bättre varmt än kallt. Det är någon sprint som hakat upp sig så han vände helt enkelt på reglaget. Vilket gör jag nu har full värme på och över 23 grader här inne. Men som sagt, bättre än fullt av och 18 grader. Fast något i mitten vore nice. Inte vet jag om han tänker fixa det mer heller eller om han är nöjd så här.

Edit: Snart har jag 25 grader, stängde nyss balkongdörren....tror jag får ringa på hos honom imorgon igen...*suck*

Werder har dessutom precis förlorat med 1-2 mot Bayern. Extra surt eftersom det skulle varit 2-2 men domaren blåste bort Prödls mål. Varför fattar ingen. Jaja, man kan inte gå till final i DFB-pokalen varje år antar jag. Och nu kan Werder koncentrera sig på ligan och Champions Leauge.

Inga kommentarer: