fredag 29 oktober 2010

Dagens planer

*Prommis
*Avslutningsträningen
*Stan
*Tvätta
*Plugga tyska (jag hoppas mina böcker kommer idag)

Måste ner på stan. Har letat som en galning efter lås. Jag vet jag har två liggande någonstans. Ni vet på det där bra stället. Måste ha ett till mitt klädskåp på jobbet på måndag. Sen ska jag försöka hitta en firma som säljer elementreglage. Nu vet jag felet på mitt nämligen. I den där grejen man snurrar på finns en plastplupp som ska trycka mot en sprint på elementet som reglerar hur mycket varmvatten som ska släppas fram. Den har kärvat ihop på mitt reglage. Så jag har att välja på helt stängt eller helt öppet. Enklast vore att byta från tex elementet i köket som jag inte har på. Men jag har tre element och tro det eller ej tre olika reglage. Så, så enkelt var det inte! Sen måste jag inköpa en miniräknare till mattekursen. De jag har är inte avancerade nog.

Sen måste jag sätta mig och plugga. Hoppas mina tyskaböcker kommer idag! Annars får jag mycket att läsa in nästa vecka. Två veckors matte + två veckors tyska samtidigt som jag börjar på ett nytt jobb. Phuuuu. Borde nog vara hemma nästa helg och plugga men nääää kan inte missa chansen se Paderborn-Hertha nu när jag är ledig och allt. Kan ta med böckerna och plugga lite på tåget. Resan tar ju lite mer än 3 timmar.

Inga kommentarer: