torsdag 21 april 2011

Checklist


  • sagt upp mig från jobbet - check

  • sagt ja till nya jobbet - check

  • duschat - check

  • hoppat i shorts och t-shirt (allt man måste ha på sig idag :) ) - check

  • ätit - halvt check, måste köpa något litet på väg till Stadion

  • Fanshopen och sedan kolla på träningen - på väg

  • göra allt annat tråkigt på min lista - nån gång......;)

Faktum är att jag ju på detta vis får 15 dagar ledigt 1-15 maj (att jag måste vara anställd till 15 maj beror på att jag har så mycket övertid som de ska betala ut) och under den tiden kan jag inte börja på nya stället då det är under samma koncern. Blir knas i datan eller så. Men jag klagar inte. Inte på något sätt alls.....:D


Berättar mer sen om dagen, nu måste jag iväg, det är påsklov här och det kommer bli smockfullt runt träningsplanen så det gäller vara där i tid!

Inga kommentarer: