lördag 9 april 2011

Oavgjort

Vet inte men det känns som detta resultat förföljer oss. Oavgjort idag också. 0-0 spelade U23 mot Carl Zeiss Jena. Vädret var super, jag fotade en massa fina kort och vi hade en trevlig eftermiddag helt enkelt. Men jag är trött. Vi såg nämligen proffens match igår (som slutade oavgjort 1-1) i Werders Vereinsheim och var hemma strax innan 23.00 innan jag låg i säng var klockan halv tolv. Var segt när klockan sen ringde 05.00. Men nu har jag bara imorgon kvar, sen är jag ledig! En helt dag ;). Sen går jag på en 6 dagars vecka. Det är ju tur jag gillar mitt jobb...eftersom jag är där väldigt ofta. Som tur är inte så länge varje gång.

Foton från matchen idag hittar ni: här


Tog en massa bilder till temat -from another point of view - också bilden ovan är från dessa, de finns på min FB. Kan dock bara ses av de som har mig som vän där.


Såg andra halvan av matchen Hamburg - Dortmund, som *tadaaaa* slutade oavgjort 1-1. I say no more. :)

Inga kommentarer: