fredag 15 april 2011

Fullt upp

Har haft fullt upp idag och nu måste jag hoppa i säng så det blir ett mycket kort inlägg

Blev så sent på jobbet att jag först strax innan fyra cyklade förbi träningsplatserna. Då kunde jag ju lika gärna stanna till liksom. Även om avslutningsträningar inte är mitt första val precis. Men vädret var bra och bättre ska det bli, 18 grader och uppåt från imorgon och fram till onsdag - det är så långt de visade på TV:n - så jag såg hela innan jag åkte vidare hemåt.

Har sen fixat med det jag inte gjorde klart i helgen som var, har alltså äntligen jobbat av den listan. Synd bara att jag har en ny..... ;)

Imorgon jobbar jag, sen klockan 15.00 är det U21 match på Platz 12 och sen 18.30 spelar proffsen mot Schalke inne på Weserstadion. Jag hinner precis hem och duscha och slänga i mig lite mat innan första matchen, för sen är det ingen idé att åka hem emellan. Blir ju bara en halvtimmes "dötid" så att säga eftersom jag alltid vill vara där så tidigt att man ser uppvärmningen. Det vill jag även på U23 och U21:s matcher därav att jag måste snabbt hem så jag är senast halv tre på plats i alla fall. Även om det till nöds går en gång utan att se den så klart.

Inga kommentarer: