tisdag 19 april 2011

Sol och fotboll

Japp, 20 grader varmt och halv sju ikväll spelar U23 hemma. Ska såklart dit :)

Har inte sagt upp mig än...chefen var inte på så bra humör idag pga ett organisatoriskt problem...och eftersom jag inte bara måste säga upp mig utan även helst få det godkänt också så väntar jag till imorgon. Iof vet jag inte om hon är på bättre humör då men men....det organisatoriska problemet är ju egentligen inget problem. Folk gör det bara till ett eftersom det inte finns klara riktlinjer. Själv förstår jag inte problemet, se bara till att allt är solklart, sen blir det inte sådana problem. Men men alla har inte min syn på hur man bäst organiserar så då får de väl ha sitt problem då. Det drabbar i alla fall inte mig och den avdelning jag jobbar på...:D

Har precis ätit, ska nu hoppa i duschen. Sen skriva ut och göra några listor som jag lovat chefen göra. Tänkte vara smart och lämna över dom imorgon som en liten god nyhet innan jag kommer med den stora dåliga....

Sen har jag lite småpyssel att göra innan jag strax efter 17.00 hoppar upp på cyklen och cyklar till Platz 11. Måste förbi Fanshopen innan därför måste jag åka lite tidigare.

Inga kommentarer: