torsdag 28 april 2011

Tröttmössa

Andra dagen man måste upp är alltid värst. Sen har man liksom vant sig. Kallt var det imorse också. Eller kallt och kallt men nu är man ju bortskämd med sommarvärme. Vilket iof rättade till sig under dagen, vilket gjorde jag var väääääldigt varm när jag cyklade hem. Jag hade bara en tjock jacka. Hade kunnat gå på avslutsträningen men var dels för slö, dels tycker jag inte den är rolig nog...bortskämd...hahaha. Visst hade kunnat testa nya kameran men de har lov här än från skolan så det är säkert proppfullt och då kommer man så sällan bra till för bra kort. Nä, jag avvaktar och testar den ordentligt på lördag och söndag istället. Tar inte med den imorgon när proffsen spelar för ur Ostkurve får man inga bra kort (hatar nätet som sitter som skydd, kameran fokuserar alltid på det) och det är ett kvällsspel och då är det svårt ta bra kort och ännu svårare när man inte kan kameran fullt ut.

Men U23 spelar 14.00 på lördag och U21 15.00 på söndag, alltså perfekt tid för bra foton (och soligt och varmt ska det bli med!)

Är ledig imorgon men har rätt mycket att göra fast inte fullspäckat skönt nog. Har rätt skönt schema ett par dagar framåt.

Har kollat på mailen om de där fyra lgh idag (som visade sig vara fem) och tre är värda att kolla upp närmare men bäst låter än så länge den där som ligger typ på andra sidan gatan. Så jag avvaktar och ser vad som blir med den.

Inga kommentarer: