fredag 29 april 2011

Fredag

Efter en lång sovmorgon har jag städat, tvättat, varit och lämnat plasma, pillat lite på nya kameran och ska snart gå över gatan till M&B för en förträff innan vi går till matchen.

Har lite problem vad jag ska ta på mig bara. Nu är det varmt och soligt. Men matchen börjar först halv nio vilket innebär det nog är kallare när vi ska gå hem. Får nog bli capribyxor, matchtröja och en tunn jacka att knyta runt midjan.

Direkt när jag kommer hem blir det att hoppa i säng, jobbar imorgon så nu innan jag går måste jag fundera vad jag ska ha på mig imorgon bitti när jag cyklar till jobbet. Får samma problem då nämligen, är kallt när jag åker men när jag slutat är det varmt. Och imorgon måste jag åka direkt till Platz 11, gäller alltså att inte ha för mycket att släpa på. Nya kameran ska ju med och den väger ju lite och tar lite mer plats än den gamla.

Jaja, det löser sig nog.

Inga kommentarer: