fredag 8 april 2011

Klädproblem

Nu kommer perioden med problemet varje morgon vad man ska ta på sig. I morse när jag cyklade iväg var det 3 grader varmt. När jag skulle hem 22 grader. Liiiite skillnad liksom.....det gick väl idag, när jag skulle direkt hem. Gjorde ju inget jag blev supersvettig. Men om det är så imorgon får jag problem. För jag ska direkt efter jobbet på fotboll (U23 spelar). Och vill inte släpa på en massa extra kläder under matchen. Hinner inte hem emellan, då jag slutar 13.30 och matchen börjar 14.00. Jag kommer alltså hinna precis.

Får väl frysa på morgonen antar jag.


Tror stormen som var i Sverige igår är här idag också. Jäklar vad det blåser! Det var tom vågor på Weser! Det är inte ofta. Men det är varma vindar så det gör inte så mycket. Var bara lite jobbigt att cykla.

Inga kommentarer: